Next stop, Stockholm - Luddz och Fellz

Tjabbaaa, igen...
Tänkte bara skriva ett sista inlägg nu innan det bär av till Stockholm! Det är så här att Fellz och Millz ska tävla i SM i Linedance( E INTE DET COOLT?;O) och jag, Luddz ska följa med som moraliskt stöd och personlig coach XD (Hur man nu skulle vilja ha mig som coach?) Anyway, i Stockholm ska de förutom att tävla......tävla mera XD Ja det är sant, Fellz oc Millz kommer inte a så mycket tid över till annat...själv ska jag titta på när det är som viktigast, vilket innebär fredag och söndag och på Lördag ska jag underålla mig själv :P Det blir nog att träffa lite folk och så =D

Jag orkar inte bjussa på någon fjortisbild i det här inlägget, ni får helt enkelt klara er utan! Hur ni nu ska klara det?=O det blir svårt.....

Aja nästa vecka utlovas en ny header! Spännande, spännande.... Sedan ska vi som Skellefteås alla fjortisar utlova en videblogg också.... ;) DOCK ska vi inte vara som dem och spela bimbo och se allmänt efterbliven ut, vi ska försöka få till ett NORMALT videonlägg =D lycka till på oss!

Nu får vi bara hoppas att planen inte störtar så att vi tar oss dit och hem hela XD BAAAJ!

Kommentarer
Postat av: E

(hehe svarar här), satan så ballt=D alltså hur länge är ni borta, och blir det inte dyrt?:-S



Och ja, jag vet....... Jag har från och med nu förbjudit mig själv från att ens kolla in på ryanairs hemsida..... känns som att rakbladet är nära när man väl hittat en billig resa!!!1

2009-09-03 @ 22:41:53
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: LU

vi ska vara borta i 16 dagar....det komme gå på 50.000 men vi jagar spnsorer och stependium =D



ja jag har också förbjudit mig själv.....bet mig på handen en gång i ilska över att vi inte skulle fara ;O

2009-09-03 @ 23:48:48
Postat av: Victor

Hehe lycka till i sthlm felle o mill :)



Och LYCKA till med att göra ett "normalt video inlägg" xD haha

2009-09-04 @ 00:19:56
URL: http://brybloggen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahahaha :P Asså vem kom på Luddz och Fellz?

2009-09-06 @ 17:30:27
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0