Hemma! - Fellz

Hejsan alla!
Nu har vi kommit hem från Stockholm! Eller ja, det var ju typ någon dag sedan men nu är vi i alla fall hemma. Vi har ingen skola för tillfället utan har praktik. Jag själv är på Ainas, vilket är jättekul! Och Luddz är på ett dagis någonstans i Ske-å. Bra koll jag har! xD

Vi hade skojj i huvudstaden. Jag tävlade, och Luddz tittade på. Haha han är för löjlig, men jag avslöjar inte varför han är det. Mohaha! xD

Snart börjar Idol, och det vet jag att vi båda har tänkt se. Det är ju bara för kul när alla som är jättekassa sjunger och tror att de är bra. Jag tror nog att jag ska ställa upp i Idol. Jag kommer lätt att komma med eftersom jag sjunger sämre än alla de dåliga tillsammans! Haha Guud så kul jag är xD

Har inte laddat in några bilder från Sthlm än, så det får bli en gammal bild istället.

                   

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha oh yes ludvig, fjortis all the way;)

hur går det med storbloggen?XD

2009-09-15 @ 16:24:39
URL: http://kajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0