oharre vilken kväll;O - Luddz

Lördagskvällen blev hyfsat spårad.....har inte så många kommentarer egentligen. Ni som inte känner er överdrivet tvingade att se bilderna borde inte kolla nedan  XD HAHAHAHAHA

 Hej jag heter Thess och är ****aktör ;)

 HAHAHA my god

 Jag kan inte ens kommentera detta XD

 Ganska kul att den enda varelsen som inte spårade var en hund XD ;O

 ...

 Kvällens stora fail XD Edvin skulle busringa till Willz. När Edvin väl TRODDE att han lagt på visade det sig att han inte gjort det XD Han glömde lägga på och Willz kunde glatt följa våran fortsatta konversation :O !!! FAIL EDVARD XD


ahahhahaa hur som helst var detta en kväll att minnas XD


Kommentarer
Postat av: thess

Jag är ingen ****aktör... -.- du kan vara en ;) jag vet att du är en XD haha LOL

2009-10-19 @ 22:56:15
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0